| Kirjoittaja | Viesti | ||
|---|---|---|---|
| Sunnie Liittynyt: 09 Kes 2008 Viestejä: 1075 Paikkakunta: Ylöjärvi |
No joo, mut kumminkin! Ja vaikuttaa muutenkin mielenkiintoiselta elokuvalta...
_________________ ...Suomeks lausuttuna! |
||
|
|||
| Minäitte Liittynyt: 07 Hel 2009 Viestejä: 190 |
Paula/PMMP kirjoitti: Se mun rooli ei ole kovin iso.
Vaatimattomuus kaunistaa |
||
|
|||
[jonna]![]() Liittynyt: 22 Tam 2007 Viestejä: 454 Paikkakunta: Itä-Suomi |
Äläs ole Paula vaatimaton
_________________ Täällä ei nähtävää, kuolevaa elämää |
||
|
|||
| evelyn Liittynyt: 29 Hei 2009 Viestejä: 245 |
[jonna] kirjoitti: Äläs ole Paula vaatimaton
Niin just! Pieni rooli ehkä, mutta tärkeä. Itse olen varmaankin ko. elokuvan sitten menossa katsomaan, kunhan tuo syyskuu nyt ensin tulee. _________________ Idiootit aina iloitsee |
||
|
|||
Löytyipähän tuollainen! Voi kun asuisin Oulussa...
http://www.hyvanmielentalo.fi/mielimusa/prinsessa-elokuva.html _________________ ...Suomeks lausuttuna! |
||
|
|||
| Trafaluc Liittynyt: 28 Lok 2008 Viestejä: 142 |
Ehottoman hyvä kuva tossa ylälaidassa!
_________________ Soulmates never die. |
||
|
|||
| elsa Liittynyt: 21 Huh 2009 Viestejä: 80 Paikkakunta: Espoo |
Näin tän trailerin leffateatterissa !
Hyvältä näytti ja Paula oli hyvä mitä nyt parin sekunnin pätkistä pysty päättelemään. Ootan ensi-iltaa, näytti oikeesti tosi mielenkiintoselta leffalta eikä vaan siks että siinä on myös Paula. |
||
|
|||
| sinisorsa Liittynyt: 05 Jou 2007 Viestejä: 874 Paikkakunta: pk-seutu |
elsa kirjoitti: Ootan ensi-iltaa, näytti oikeesti tosi mielenkiintoselta leffalta eikä vaan siks että siinä on myös Paula.
Sama juttu, odotan leffan näkemistä ihan aihepiirin ja kiinnostavan juonen takia. Mä jostain syystä yhdistän tän Prinsessa-elokuvan mielessäni leffaan Yksi lensi yli käenpesän, jossa tapahtumat käydään mielisairaalassa, ja joka on muuten sairaan hyvä leffa! _________________ Puu kaltereihin asti ulottuu Unohdetaan ihan kaikki muu |
||
|
|||
http://www.prinsessaelokuva.fi/
Tuossa elokuvan omat nettisivut! Käykää katsomassa. Traileri ja kaikkee muuta kivaa ja jännää... _________________ ...Suomeks lausuttuna! |
||
|
|||
http://www.youtube.com/watch?v=Yj250GuTfZw
Tässä Johanna Kurkelan esittämä tunnuskappale Prinsessa-elokuvalle. Kaunis on! Paulan ja Mariskan sanoittama! _________________ ...Suomeks lausuttuna! |
||
|
|||
| matkalaulu Liittynyt: 22 Hei 2008 Viestejä: 1538 Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa, Ylivieska |
Sunnie kirjoitti: http://www.youtube.com/watch?v=Yj250GuTfZw
Tässä Johanna Kurkelan esittämä tunnuskappale Prinsessa-elokuvalle. Kaunis on! Paulan ja Mariskan sanoittama! Prinsessalle. Se lukee tossa linkin uutisessa jonka oon laittanut joskus aiemmin jo tonne PMMP-osioon. _________________ Sara Kaikki hyvin on, en ole erityisen onneton. Joskus hetkittäin mietin onko sittenkään hyvä näin. |
||
|
|||
Ai se oli sen nimi. Ok.
_________________ ...Suomeks lausuttuna! |
||
|
|||
| sinisorsa Liittynyt: 05 Jou 2007 Viestejä: 874 Paikkakunta: pk-seutu |
Käytiin kupliksen kanssa katsomassa tää Prinsessa eilen. Odotukset oli korkealla, mutta ne myös täyttyivät. Vaikka mulle jäikin muutama pikku yksityiskohta vielä vähän hämäräksi, niin mä pidin tosi paljon leffasta. Siinä oli sellanen jännä/erikoinen tunnelma, ja näyttelijät onnistuivat pelottavan hyvin rooleissaan. Mä olen nähnyt liikaa huonoja kotimaisia leffoja, tätä ei onneksi tarvitse luokitella siihen sarjaan.
Mua vähän huvitti katsoa päähenkilöiden soittavan jousisoittimia, näytti sen verran lavastetulta. Yhdessä kohtauksessa mua eka nauratti ne jouset, ja kun kuvakulma vaihtui, niin nauru muuttui itkuksi.. Leffa tosiaan herätti monenlaisia ajatuksia ja tunteita, koko sali jäi istumaan ihan hiljaa leffan loputtua. Siihen tunnelmaan tämä Johanna Kurkelan laulama (san. Paula Vesala & Mariska) Prinsessalle-kappale sopikin erinomaisesti. Huomaan myös, että pari leffakohtausta jäi pyörimään mun päähän tosi elävästi.. Mitään juonireferointia en tässä tee, enkä osaa sen kummemmin analysoida mitään, mutta kunhan jotakin lätisen omaksi ilokseni. Paulan roolista sanottakoon, että oli se nyt sentään isompi kuin luulin, tai mitä mun mielestä oli annettu ymmärtää. Vaikkei niitä reploja ehkä niin paljoa ollutkaan, niin hoitajatätiä kuitenkin näkyi aika monessa kohtauksessa. Näytti Paulalla olevan lahjoja tuollekin alalle. Käytiin vielä leffan päätteeksi Prinsessa-näyttelyssä, jossa nähtiin miltä se Kellokosken Prinsessa oikeasti näytti, ja tietoa siinä mielisairaalassa käytetyistä hoitomenetelmistä, Prinsessaa hoitaneiden tyyppien haastatteluja yms yms. Tosi mielenkiintosta. _________________ Puu kaltereihin asti ulottuu Unohdetaan ihan kaikki muu |
||
|
|||
Tämän päivän Ilta-sanomissa on pieni Paulan haastis Prinsessa-elokuvaan liittyen. Pieni kaunis kuvakin Paulasta löytyy. Haastis menee näin:
Epävarmuus nousi esiin Millaista on näytellä eturivin näyttelijöiden rinnalla ensikertalaisena? -Olin karvat pystyssä koko ajan, sillä ihailen sitä ammattitaitoa. Ensin heillä on kauheat pippelivitsit kulisseissa, ja sitten he tulevat kameran eteen ja itkevät. Mikä elokuvan teossa yllätti eniten? -Minun epävarmuuteni nousi esiin ja menin aika anteeksipyydellen kuvauspaikoille, koska tunsin, etten ole mikään oikea näyttelijä. Mutta minua itseäni helpotti tieto siitä, etten ollut ainoa, joka jännittää kohtauksia tosi paljon. Paavo(Westerberg) ja Katja(Kukkola) sanoivat heti, että he jännittävät. Moni ammattinäyttelijä tärisi jännityksestä. Tosin jännitän minä aina ennen omia keikkojakin. Esität mielisairaalan hoitajaa. Miten valmistauduit rooliin? -Katsoin esimerkiksi lobotomialeikkauksesta videon ja juttelin mielenterveyshoitajan kanssa. Ohjaaja Arto Halosen äiti on sairaanhoitaja, ja saimme häneltä hyviä neuvoja. Miten päädyit rooliin? - Tapasin Arton joskus meidän keikalla ja hän pyysi minua myöhemmin koekuvauksiin. Elokuvaa on suunniteltu pitkään, sillä kävin koekuvauksissa jo kolme vuotta sitten. Mikä näyttelemisessä kiehtoo sinua? - Koko se työryhmä on ihana ja kaikki näyttelijät, puvustajat ja meikkaajat ovat todella mukavia. On todella kadehtivaa, että näyttelijät saavat työskennellä aina uuden, ihanan työporukan kanssa. Yritin saada Miraa(Luoti) mustasukkaisesksi, mutta hän ei ollut. Monesta työkaverista on tullut meidän molempien kavereita ja he kävivät Ankksrokissa meidän bäkkärillä. Miten mielestäsi suoriuduit ensimmäisestä roolistasi? - Menin ensimmäisen kuvausviikon jälkeen kysymään Artolta, että olenko ihan paska ja olenko pettänyt sinut. Hän oli tosi kannustava ja piti työstäni. Ei minua vielä tämän jälkeen voi kutsua näyttelijäksi, mutta jatkan entiseen tapaan elokuvien dubbausta ja olisihan tämä ihan mielettömän ihana työ. _________________ ...Suomeks lausuttuna! |
||
|
|||
| Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia |
||
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa |